"Rosetta"
"Rosetta"
Capella
автор:
Rosetta
жанры: sludge, ambient, post-metal
альбомы: The Galilean Satellites
- Текст
- Открытка с текстом
GOOD OLD ACAPELLA (SOUL TO SOUL) WRITERS ALBERT BRUMLEY, JERRY LEIBER, MIKE STOLLER O. NEVADA, SISTER ROSETTA THORPE, BRUNER, SPIVERYThere's a light coming from a window and it shines down on the street. There are some guys standing on the corner singing that good old harmony. And the light coming from the window shines on a street-corner-symphony put on a laugh, put on a string and making that good old harmony I'm singing a soul to soul - brother to brother - a capella - sounds good to me. I'm singing a soul to soul - brother to brother - a capella - sounds good to me. I just want it understood boys about a bookie to the neighborhood and there standing under the light, I just see them every night singing that good old a capella sound so sweet, put on a laugh - put on a string, making that good old harmony I'm singing a soul to soul - brother to brother - a capella - sounds good to me. I'm singing a soul to soul - brother to brother - a capella - sounds good to me. Well I turn out the light, say good bye to another light I'm gonna rest my weary head, put my bones away to bed. I'm gonna get on my knees and pray to the Lord, give me just a one more day oho Lord - hear my plea, this music means so much to me. I'm singing a soul to soul - brother to brother - a capella - sounds good to me. I'm singing soul to soul - brother to brother - capella - sounds good to me
Первый полноценный и, пожалуй, эталонный альбом пост-метал банды из Филадельфии. Именно после него и закрутился вокруг парней жанр space-metal. Очень мелодичная, тяжелая, с многочисленными эмбиент и нойз-вставками эта пластинка, как ни что другое, погружает слушателя в атмосферу холодного и бесконечного космоса. Даже названия композиций не косвенно намекают на причастность или, как минимум, увлеченность музыкантов темой астрономии и космического пространства.
Альбом делится на две части. Первая - это атмосферный пост-метал с вокалом Майкла Армина, а вторая представляет из себя не менее атмосферные инструментальные эмбиент-партии. По словам и задумке самих музыкантов эти две части должны слушаться параллельно друг другу и друг друга же дополнять. Если обратить внимание, то и композиции из двух частей имеют практически одинаковую продолжительность.